środa, 1 lipca 2015

Hi world!

Hejka kochani! Wita was nowa w blogsferze. Ten blog będę prowadziła sama. Będą na nim recenzje kosmetyków, DIY, outfity, moje zdanie na różne tematy oraz wiele więcej. Wiem, że blogów takich jak ten jest bardzo dużo i trudno będzie mi się wybić, jednak wierze, że dzięki ciężkiej pracy można osiągnąć wszystko. Pierwszym postem na blogu będzie Q&A dzięki, któremu lepiej mnie poznacie. A więc zaczynamy ! 

1.Rzecz bez, której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon. Nigdzie się bez niego nie ruszam, po prostu czuje się bezpieczniejsza mając go pod ręką. 

2. Czego się boisz?
Wiele razy się nad tym zastanawiałam. Tysiące razy czytając Harry'ego Pottera myślałam nad tym jaką postać miałby mój bogin. Jestem na tyle strachliwą osobą, że nie ma dla mnie słabych horrorów, wszystkich się boje, jednak to nie jest ten rodzaj strachu... Najbardziej boje się chyba samotności, upokorzenia, i tego, że nie będę najlepsza, bo wydaje mi się, że właśnie tego ludzie ode mnie oczekują.  

3.Co najbardziej nie lubisz w ludziach?
Nienawidzę udawania. Gdy ktoś udaje najlepszego przyjaciela, tylko po to by następnie obrobić Ci dupe za twoimi plecami. Niestety miałam bardzo wielu takich " przyjaciół", z którymi teraz staram się zerwać kontakt. 

4. Twoje największe marzenie?
Jest dość banalne. Marzę o tym, aby ktoś pokochał mnie ze względu na wszystko, mieć kogoś komu mogłabym o wszytko powiedzieć...

5. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz ?
Z kotem. One są podobne do mnie. Maska spokoju i ciszy pod, którą siedzi zwariowana dziewczyna. Koty chodzą własnymi drogami, wolą być samotne niż spędzać czas wśród fałszywych ludzi. 

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Czerń i biel to moje ulubione kolory, mimo, że są tak bardzo różne idealnie pasują do siebie i... do mnie.  

7. Miłość czy przyjaźń?
Nawet chwile się nad tym nie zastanawiam - miłość. Jest dla mnie najważniejsza i daje mi dwa w jednym, ponieważ prawdziwa miłość składa się z przyjaźni.

8. Gdzie chciałabyś zamieszkać? 
Londyn. Marzę by tam zamieszkać i to marzenie, już wkrótce może się spełnić Emotikon wink 

9. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym być bardziej pewna siebie i otwarta na ludzi. W te wakacje postanowiłam się zmienić i mam nadzieje, że ten blog mi w tym pomoże. 

10. W jakich sklepach najczęściej się ubierasz?
Zazwyczaj zamawiam ubrania przez internet jednak jeśli miałabym wskazać sklepy stacjonarne byłyby to h&m, house oraz pull&bear.

8 komentarzy:

  1. Kobiety są jak koty ;3
    Londyn, to świetne miasto, ale nie chciałabym tam mieszkać ze względu na zbyt duże zanieczyszczenia i gorszą pogodę niż w Polsce, zimniej, pochmurniej ;P Wybrałabym Polskę, jakieś małe miasto ^ ^

    lazurytoweniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia !! Sama kocham koty, jestem tak samo leniwą jak

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! Suoer odpowiedzi! Witamy w blogosferze :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia :) i wiele motywacji do pisania!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odpowiedzi :)))
    powodzenia! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :) Również nie ruszam się bez telefonu z domu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No bardzo fajny początek! Życzę powodzenia na blogu a także w wyzwaniu wakacyjnym!! http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w pisaniu !
    Zapraszam do konkursu na moim blogu. Główną nagrodą jest post promocyjny twojego bloga umieszczony u mnie na miesiąc. Wystarczy poklakać w 3 linki w tym poście:
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń