niedziela, 12 lipca 2015

Homoseksualizm

Witajcie Kochani! Dzisiejsza notka będzie o temacie dość, dla niektórych dość kontrowersyjnym - o homosekzualiźmie. Niedawno w USA zalegalizowano małżeństwa homoseksualne, tego dnia również Facebook ustawił możliwość dodania tęczowego filtru do swojego zdjęcia profilowego. Wtedy rozpoczęła się wielką "wojna" między osobami tolerującymi społeczność LGBT, a homofobami. Ja osobiście należę do tej pierwszej grupy. Polacy stworzyli swój własny biało-czerwony filtr do zdjęć profilowych, który niestety nie oznacza patriotyzmu tylko nietolerancje. Cieszę się, że osoby homoseksualne mieszkające w Ameryce mogą w końcu zawierać małżeństwa i mam nadzieje, że w krótce dostaną prawo do adopcji dzieci. Wiem, że wiele z was ma zupełnie inne zdanie na ten temat i mam nadzieje, że podzielcie się nim ze mną w komentarzach.

2 komentarze:

  1. ja uważam, że każdy ma prawo do miłości jednak jestem przeciwna adopcji dokonywanej przez pary homoseksualne.
    zapraszam do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2015/07/soooo-hot.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również należe do tej 1 grupy.
    Nominowałam Cie do LBA na moim blogu:http://zuziablog16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń